zaterdag 15 juni 2013

Wachten, Wachten & nog eens wachten..

Hallo iedereen!

Sorry (alweer) voor het onregelmatig posten, ik heb deze week nog toetsweek dus ben best wel busy..
Toch schrijf ik even een nieuw blogbericht om jullie up-to-date te houden.
Ik heb nog steeds geen een foto terug gekregen van mijn shoots, en dat zijn er 4. De laatste shoot was een eindopdracht voor hairstyliste in Amsterdam, heel leuk dus en ik snap dat de foto's nog niet klaar zijn want dat was vorige week! Ik had zelf nooit gedacht dat je zo lang moest wachten voordat je de foto's terug krijgt.. ben echt heel erg benieuwd. En zeker over de shoot met Kiki ( ook micha models ) in de Japanse Tuinen in den haag! De shoot was echt heel erg leuk, en natuurlijk waren er allemaal mensen die zaten te kijken, en foto's maakte.. haha! Opzich was het koud want we moesten kleren aan die echt van dat japans achtig is, beetje galaxy. Deze shoot is voor een fashion magazine van opkomende merken, heel erg vet dus. Het heet Garment Magazine, het is helemaal nieuw dus wij komen er als eerste in! Wiehoeee! En misschien zelfs op de cover. (GAAF!) Als ik de foto's heb zet ik ze er meteen op! Mijn volgende shoot is is Geleen, en dat is volgende week :) spannend...  Hou mijn site goed in de gaten want ik krijg binnekort denk ik mijn foto's terug!!!!

xxx michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten