donderdag 28 maart 2013

First testshoot by Yorick

First Photo's Testshoot March by Yorick



Hee, hee allemaal.
Sorry voor het lange wachten, maar ik heb ze! Er komen nog meer maar dit zijn er al een paar de meeste zitten nu ook al in mijn portfolio online.
Het was een super gave dag met Micha, en de fotograaf Yorick die super aardig was en goede begleiding aan mij gaf, en de top styliste Lucia :). De eerste shoot, jaaa.. het was spannend! Maar als je er eenmaal een beetje inzit gaat het soepel en is het super gaaf! Mijn vriendinnen vroegen of dat ik niet gek werd van het aantal setjes aan & uit doen.. Maar nee! Hallo?! Dit is een droom van elk meisje!!! Wie wil er nou niet de tofste kleren aan en voor de camera staan?
Ik moest dan wel een paar kleren meenemen van me eigen, dat dus een hele volle koffer werd.. Naja, hier zijn de fotoooo's!









I Hope you all like it! Als ik nieuwe foto's heb gekregen zet ik ze er meteen op! Het kan wat later worden, want heb het nu best druk met school.. Maar ik zal het natuurlijk proberen! hope you all enjoy my new blog :) x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten