vrijdag 17 mei 2013

#1 Mogeen

                                               Hello kijkers.

Jammer genoeg heb ik nog geen een foto terug gekregen van de 2 afgelopen shoots. ( met Marnix & een shoot van de eindopdracht in mogeen). Over de laatste shoot heb ik eigenlijk niets over geblogd, dus dan doe ik het nu!
Ik had een mailtje gekregen van mijn modellenmama micha. Ja zo noem je dat haha. Dat ik was geboekt samen met Anna Roos voor een shoot voor eindopdracht in mogeen. Een eindopdracht van hairstyling, die de  laatste opdracht kregen voor dat ze zegmaar echt aan de slag gingen. bijv. voor de catwalks enzo. Er waren ong. 6 andere modellen die allemaal heel aardig waren, gelukkig kende in Anna Roos al een beetje! We moesten er al om 10 uur zijn en we begonnen eigenlijk meteen al, iedere hairstyler kreeg een model, ik had een belgische vrouw die heel aardig was en waar ik opzich goed mee overweg kon. Haar eerste moodboard was het onderwerp 'Unicorn'. Dus ik kreeg super volle haren met hele mooie slagen erin, ik werd licht opgemaakt en ik moest als eerste shooten. Ik kreeg 10x andere kleren aan voordat het allemaal 'perfect' eruitzag. De fotograaf (Duy Quoc Vo) die onderandere fotograaf is van de Elle was heel aardig en gaf me goede begleiding. Het was 3 uur en we mochten wat eten, gelukkig want ik had echt hele erge honger.. Na het eten gingen we meteen weer verder en haar tweede onderwerp was iets punky. Ik kreeg extensies in me haar wat er helemaal werd opgelijmd en wat wel een uur duurde.. Het eindresultaat was wel heel erg cool. Ik werd in de make up gezet, wat allemaal heel naturel was en ik moest weer 10 x omkleden voor dat alles goed was. De laatste keer shooten deze dag. Jammer, want ik vond het echt super leuk! Toen alles klaar was, was het 6 uur. Alle make up eraf, iedereen bedanken voor de leuke dag en ik mocht weer naar huis! Gelukkig mocht ik nog snel een foto met me iphone maken van het beeldscherm hoe de foto eruit zag! Ze zijn een beetje onduidelijk maar hier heb ik ze!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten