woensdag 12 oktober 2016

I'm back!

Hey Hey! 

Daar ben ik weer, na een hele hele lange tijd.
Om het kort te houden; ik heb helemaal niet meer aan het bloggen gedacht. Gewoon, ineenkeer geen aandacht meer aan besteed en gewoon helemaal niet meer doorgehad.
Nu ik zo weer zit te typen lijkt het me weer heel leuk om verder te gaan, maar, ja maar.. Dan met nieuwe onderwerpen erbij. Ik wil meer gaan bloggen over streetstyle, fashion, food, vanalles en nog wat gewoon waar mijn hoofd op dat moment bij zit.
Maandag vertrek ik weer lekker naar NYC waar ik ontzettend zin in heb! Vooral met herfst en de winter die er aan zit te komen! Klinkt misschien gek, maar ik houd echt van de herfst en winter! Alles ziet er zo cosy uit en gezellig, lekkere sfeer in de stad, pumpkin slice latte's en lekker warm kleden met laarzen, sweaters noem maar op! LOVE IT!


XXX MICHELLE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten