vrijdag 29 augustus 2014

CosmoGirl! Augustus issue

Helloo!
Het is alweer bijna September, maar ik stond in de enige echte CosmoGirl! in het augustus nummer. Echt super gaaf! Dit was al een droom toen ik 12 was, en al 3 jaar later kan ik het waarmaken. De cosmo was altijd mijn favoriete magazine, en daar sta ik nu dus in! echt mega cool! De foto's zijn genomen uit het magazine, heb ze nog niet in high res.. Het leukste aan de shoot vond ik naast de locatie (in amsterdam op een festival) & de crew ( was echt mega gezellig & super veel gelachen!) het eindresultaat, het is heel grappig; de meeste foto's die erin staan zijn bewust genomen. Ik vertel een voorbeeld. We hadden even een kleine pauze na het omkleden voor de volgende ronde, om het zo maar te zeggen. En ik ben altijd hyperactief bij een shoot als ik nou een maal met de crew goed kan opschieten. Dus doe ik allemaal random dingen als ineenkeer de camera erbij komt, dan weer peace, ( kun je zien op de zwart wit foto) of ik spring als een gek en doe een soort vreugde ding ( de foto met zijn 3e van de achterkant) zo zie je maar, dat daar de leukste foto's uitkomen! Let's gooooo, klik op Lees Verder... en je kan de foto's ''bewonderen'' ;) Nice weekend everyone!

''Rave On..''



'' Uh tja, ik heb jeuk op mijn hoofd.''

''Hey, wat een mooie rode palen, laat ik daar eens aan vast houden!''


''mijn random te-veel-energy-moment''

'' Chillen op de kar met de leukste Eva (fresh mm)''

Deze foto hierboven had ik van het scherm gemaakt, maar jammer genoeg is deze er niet ingekomen.. Ik vind hem nog steeds zooo coool, dat ik je hem toch laat zien! haha :)

''WOOOOLAAHA, zie ik daar nu een hamburgertent?''

''Random peace moment''

"Even serieus doen..''

''Random WIGGLE WIGGLE moment''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten