zondag 2 februari 2014

testshoot door Nicky Onderwater

Hooi! 

Omdat ik gister een shoot had met dezelfde make up artiste waarvan ik laatst ook een shoot mee had, kreeg ik van haar nog een soort van visite/nieuwjaars kaartje. Ik dacht oh leuk, dankjewel! Maar toen zag ik dus dat ik op dat kaartje stond! hahahah. Ik had de foto's nog niet gezien dus wist helemaal niet hoe ze er uit zagen.. Ik en mijn moeder moesten dus even nadenken wie dat op de foto was. Ik vroeg, zijn de foto's dan al klaar? ''Ja! Ze staan op me site! Nog niet gezien?'' NEEE. IK WIL ZE ZIEN! dacht ik dus. Toen heeft ze ze laten zien aan me, en ik vond/vind ze dus echt super leuk geworden. Het lijkt net alsof ik een soort van vachtje op me huid heb, een beetje wolf achtig! Ik vind ze super geworden!





                    Ennuuuh, nee ik ben niet naakt.

'' And if you close your eyes.. ''


xxx Michelle het wolfje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten