woensdag 4 december 2013

I LOVE FAKE magazine!

Maandag kreeg ik te horen dat I LOVE FAKE 5 uit is, waar ik in sta!
Ik was helemaal blij, en ik wilde natuurljk zo snel mogelijk de foto's zien!! Dit zijn ze geworden en ik ben er heel erg trots op, i love fake is een fashion blad dat in de ''betere boetiekjes'' word verkocht ( zoals de Bijenkorf.) De foto's zijn gemaakt door Janneke van der Hagen , een top fotografe.
De foto's zijn lekker grungy waar ik totaal van houd! 

'MAAK DAT HEK OPEN!!'



' Walking on my prada shoes in the big city'\

                                                           'LETS GET STONED!'

                                                       I feel the wind blowing in my mind,

                                                       IK KOM JE HALEN



Geen opmerkingen:

Een reactie posten