donderdag 4 april 2013

Shoots op komst!

Hello, lieve lezers.

Dus ik checkte me blog, en ja de eerste 100 kijkers zijn binnen! Hopelijk worden er dat wat meer, maar ik ben op de goede weg!!!
Jullie hebben al me foto's op me site gezien van de testshoot, ik weet niet ofdat ik er meer krijg. Maar ik heb al 2 shoots op planning! Op vrijdag 12 april wil een fotograaf (Myra) onderandere bekent van I LOVE FAKE magazine & LOLITA magazine mij graag fotograferen! Waarschijnlijk voor mijn opbouwende portfolio. En dan 28 april ben ik geboekt voor de Coiffure Awards! ( Hairstyling & make up)!!! Supergaaf dus allemaal.. i just can't wait! Het gaat nu allemaal beginnen echt zo vet! Ik zal de foto's erop zetten als ik ze terug heb gekregen! 

xxxx Mickey Baines ( mijn amerikaanse naam :P :P :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten